Menu

Znalosti a zkušenosti

Proaktivní vs. reaktivní obchod: Klíč k úspěšnému plnění targetů

Jak správné nastavení zdrojů obchodních příležitostí může obchodníkům pomoci nejen konzistentně plnit jejich cíle, ale také si udržet vnitřní motivaci a vysoký výkon.

Data vs. domněnky: Klíč k obchodnímu úspěchu

Co dnes obchodníci očekávají? V posledních letech došlo v B2B obchodu k zásadnímu posunu. Jak obchodníkům pomoci najít směr a maximalizovat úspěch?

Výhody napojení aplikace Leady na e-mailové klienty: Ecomail & SmartEmailing & Mailchimp

Integrace aplikace Leady s předními e-mailingovými nástroji, jako jsou Ecomail, SmartEmailing a Mailchimp, otevírá nové možnosti pro váš e-mailový marketing.

Merk & Raynet: Vylepšená integrace a její klíčové přínosy

Jak vytěžit data z Merku a RAYNETu, aby to přineslo více obchodních příležitostí? 💁‍♂️ Přesně o tom jsme si povídali…

WEBINÁŘ: Merk & Raynet – Co všechno nevíte o svých zákaznících a měli byste

Zjistěte, co vylepšená integrace Merku & Raynetu nabízí! Na společném webináři vám ukážeme, jak efektivně pracovat s informacemi o zákaznících….

Merk & Raynet: Vylepšená integrace a pozvánka na webinář

Merk a Raynet si nyní můžete propojit obousměrně! V Raynetu se evidují rozjednané obchody, plánují schůzky a jiné follow-upy a…