Menu

Chytré CRM

Vytěžte ze svého CRM maximum.
Doplníme vám podstatné informace k vašim kontaktům a zajistíme chytré automatizace, které usnadní práci celému týmu.

Použitelnost systému CRM se odvíjí od dat, která obsahuje, a to může být kámen úrazu.

Nejčastější problémy, se kterými se můžete potýkat:

  • Obchodníci nechtějí zadávat detailní informace, protože je to zdržuje od práce a přiznejme si, denně datlovat desítky údajů o každé firmě či schůzce je jednoduše náročné.
  • Jsou-li data v systému, stávají se statickými, nikdo je neaktualizuje a zastarávají. Kvartály běží a všichni vědí, že sice CRM tvoří obrázek, jak tomu bylo dříve, ale na aktuálnost dat se nelze spolehnout.

Tyto problémy dokážeme jednoduše odstranit ve spolupráci s CRM systémy. Pomocí nativní integrace nebo modulů, které umožní snadné zadávání dat a pravidelnou aktualizaci, zcela eliminujeme zastarávání a ruční doplňování dat.

Jen pokud jsou v CRM stále aktuální data a 100% vyplněnost, stává se plnohodnotným nástrojem, který pomůže nejen v každodenní rutině, ale také analyzovat portfolio a strategicky plánovat akvizici nových klientů či zlepšit retenci těch stávajících.

Jak na integraci CRM

Leady a Merk jsme schopni propojit s různými CRM systémy – za Imper doporučujeme využít buď CRM Pipedrive nebo Raynet, jelikož obě CRM lze napojit přímo z aplikace. Klikněte níže pro více informací.

IČO, adresa a aktuální kontakt

Tyto informace jsou naprostý základ a je s podivem, jak často vidíme CRM, kde dané informace chybí či se duplikují. Systém pak není pomocníkem, ale organizovaným zmatkem a nepořádkem. Díky našemu řešení Vám umíme jednoduše doplnit podstatné informace.

Na základě názvů firem Vám doplníme ke každé její IČ a na základě IČ pak snadno doplníme i další pole jako DIČ, adresu, počet provozoven, ověřené kontakty, rating, sociální sítě, obrat, zisk a další potřebné informace. 

Konec datlování

Aplikace Merk se napojí na Váš CRM systém a zcela minimalizuje ruční zadávání údajů. Stačí zadat několik prvních písmen z názvu firmy do našeptávače a Merk doplní IČ, DIČ, adresu, obrat, zisk, kontaktní údaje a sociální sítě. Budete mít ihned přehled o tom, co se u firmy děje.

Aplikace umí doplnit i rating, kontaktní osoby a další informace pro Váš obor –⁠ vozový park, otevřené pozice, jaký SW firma používá a jiné. Díky tomu budou Vaše data v systému přesná, vyplněnost 100%, bez chyb a aktuální.

Automatická aktualizace

Aplikace umí sledovat všechny firmy v systému a automaticky aktualizovat údaje, pokud dojde k jakékoli změně –⁠ adresy, IČ, názvu firmy, kontaktních údajů, sociálních sítí, obratu, ziskovosti či ratingu. 

Systém bude vždy aktuální a bez nutnosti změny sledovat nebo zadávat je manuálně.
O vybraných změnách umíme i notifikovat Vaše obchodníky nebo účetní.

 
Validace neaktuálních kontaktů

Automaticky zkontrolujeme, zda telefonní čísla, e-maily a webové stránky jsou funkční, a telefonní čísla dovolatelná. Díky tomu nebudete mít ve Vašem CRM zastaralé kontakty a dostanete notifikace i o tom, zda kontaktní osoba již u klienta nepracuje a je tedy čas najít novou. 

GDPR kontrola

U každého telefonního čísla jsme schopni ověřit, zda je volně dostupné a dohledatelné na internetu. Pokud ano, opatříme jej časovým razítkem a screenshotem webu. Pokud volně dohledatelné být přestane, označíme jej a můžeme také odstranit z CRM systému.

 
Analýza portfolia

Díky tomu, že u každé firmy budete znát detailní informace (obrat, její adresu, zisk, hlavní a vedlejší obor, datum založení, vlastnickou strukturu, informaci o zahraničním kapitálu, zda hledá nové zaměstnance, používá sociální sítě, jaký má vozový park, u jaké banky má veden svůj účet, jaký zůstatek má na kontě a mnoho dalších faktorů) můžete velmi snadno analyzovat své stávající portfolio. Zároveň víte, jak vypadá Váš typický klient, jaké faktory ovlivňují šanci prodeje a jak veliký je aktuální trh.

My díky analýze víme, že náš typický klient je B2B firma starší 4 let, s obratem mezi 20 a 2.500 miliony. Pokud v posledním roce hledala obchodníky, poté šance, že ji prodáme, je +22 %. Pokud je meziročně růstová, pak dalších 15 %. Pokud je zisková, tak dalších 5 %, a pokud má vozový park mladší 5 let, tak dalších 8 %. Takových klientů máme v portfoliu 1.200. V celé České republice jich je 22.000, takže náš market-share je 18,3 %. Při cílení kampaní pak primárně cílíme na ty, kde vidíme některý či několik z uvedených faktorů, protože jsme efektivnější a na jeden nový deal potřebujeme méně schůzek, telefonátů a e-mailů. 

Najděte hvězdy ve svém portfoliu

Bostonská matice se obvykle praktikuje na produkty, ale výborně se hodí i na hledání hvězd ve Vašem portfoliu. Vše, co potřebujete najít, je tzv. business trigger. Tedy to, co ideálně spouští zájem nebo značí novou či další potřebu zákazníka.

U každé firmy je business trigger jejich klientů jiný, ale často jej lze odhalit v datech. Firma se přestěhovala –⁠ bude potřebovat nábytek, firma začala hledat zaměstnance –⁠ bude potřebovat inzerci na HR portálech, firma vyhrála zakázku –⁠ potřebuje tedy právní servis, a podobně. 

Rádi pomůžeme v datech odhalit Váš business trigger, ale několik jich platí obecně. Typicky například růst či pokles obratu –⁠ pokud firma roste, možná je to příležitost pro up-sell / cross-sell, pokud naopak obratově klesá, možná down-grade služeb jako je prevence odchodu. 

Díky chytrým datům v aplikaci Merk umíme ve vašem portfoliu hledat hvězdy.

Automatizace

Rutina je nuda a v B2B obchodu je jí občas bohužel mnoho. Připravit smlouvu, nabídku na míru, objednávku nebo založit nového klienta, nový deal, naplánovat call… 

Díky automatizaci umíme ušetřit spoustu času. Smlouvy generujeme a automaticky vyplňujeme na tlačítko, nabídku jsme schopni připravit během vteřin –⁠ včetně personalizace, ceny ze CRM systému a aktuální adresy. 

Umíme plně automatizovat workflow –⁠ pokud vyplní nový klient formulář, založíme firmy, přidáme deal, vybereme obchodníka podle obratu a lokality, notifikujeme ho a rovnou naplánujeme hovor s poznámkou, jak je firma veliká, jak se jí daří a v jakém se pohybuje oboru. 

 
 
Mám zájem
Vytěžte ze svého CRM maximum. Pomůžeme vám.