Menu

Partnerský program

V Imperu se staráme o perfektní kondici B2B obchodu a marketingu. A jak konkrétně? Většina firem v B2B se potýká s vážnými nedostatky a často o tom ani neví. Firmy mrhají energií při neefektivním hledání klientů. Typicky volají „naslepo“, odesílají spamovací kampaně na různé databáze a provází je špatná úspěšnost na schůzkách a slabé prodeje. Stejně tak nedokážou přesně určit, jaká marketingová aktivita zákazníka přinesla. Mnoho firem ani neví, kdo je jejich zákazník, a nedokážou proto vyhovět jeho požadavkům.

Přidejte se k nám a pomáhejte B2B společnostem pomocí pokročilých datových nástrojů Leady a Merk.
Co získáte?
  • Možnost využívat aplikace Leady a Merk za zvýhodněných podmínek/zdarma.
  • Odměnu z každé uzavřené smlouvy, nebo za každý doporučený kontakt.
  • Příležitost být u vývoje nástrojů Imper a možnost být u všech novinek mezi prvními, a to ještě před oficiálním uvedením na trh.
Jak to funguje?

Partnerský program funguje ve dvou rovinách a je jen na vás, jakou variantu spolupráce si zvolíte.

1. VARIANTA – DOPORUČENÍ

Máte klienty, kterým byste rádi doporučili nástroje Imperu, ale sami se na realizaci kompletního prodeje necítíte, či teprve začínáte s námi spolupracovat? Pak je pro vás vhodná tato varianta. Získáváte provizní odměnu za doporučený kontakt, konkrétně 10 % z uzavřené smlouvy s klientem.

V praxi to funguje tak, že vytipujete vhodnou firmu pro nabídku našich služeb, kontaktujete nás a po potvrzení, že ve firmě ještě nejednáme, nebo už daná firma není mezi aktivními klienty na zamýšlený produkt, se můžeme pustit do spolupráce. Předáváte nám informace na kontaktní osobu a o vše se následně postará náš obchodní tým. Ten se s příslušnou osobou spojí, zanalyzuje situaci a navrhne vhodné řešení. O celém průběhu jste vždy informováni až po úspěšně realizovaný obchod. Potom, co klient uhradí naší službu, dostanete report s podklady pro vystavení provizní faktury.

2. VARIANTA – SAMOSTATNÝ PRODEJ

V případě, že preferujete, aby byl obchod od počátku až po uzavření smlouvy ve vaší režii, máme pro vás druhou variantu partnerské spolupráce. V tomto případě jste zodpovědní za veškerou komunikaci se zákazníkem, administrativu i následnou péči o klienta. Proto tento model vyžaduje vaše kontinuální vzdělávání v našich produktových novinkách.
Odměna za každou vámi uzavřenou smlouvu činí 30 % za první rok. V dalším roce přechází klient do naší péče – informujeme ho o novinkách, školíme a řešíme s ním pokračování do dalšího období.
Do této formy spolupráce se můžete dostat pouze po zvládnutém prvním roce v první variantě, během kterého jste úspěšně plnili individuální obchodní cíle. Ty jsou stanoveny skutečně individuálně po společné dohodě a vychází zpravidla z počtu klientů a nikoli z výsledného obratu.
I v tomto případě je vždy třeba nás nejprve kontaktovat, dotázat se na dostupnost vybrané firmy k oslovení a po potvrzení s ní můžete začít jednat. Firma je pak pro vás blokována po dobu 90 dnů, během kterých jsme vám plně k dispozici ke konzultacím a dotazům.

Jak začít?

Pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte nás kontaktovat. Domluvíme si s vámi schůzku a probereme detaily. Zajímá nás, co je vaším hlavním oborem, jak naše služby dovedou obohatit vaše finální produkty a zkusíme vám pomoci s adaptací našich služeb na ty vaše, aby koncoví klienti byli spokojení.

Zároveň si řekneme více o provozních záležitostech, dostanete přidělený partnerský kód, pod kterým budete dělat potenciálním klientům registrace do našich služeb a bude pod ním vedena veškerá evidence vašich klientů. Hlavním bodem je pak zprostředkovatelská smlouva, která upravuje všechny aspekty spolupráce.

Kontakt
Jan Artner
Obchodní ředitel
jan.artner@imper.cz
+420 604 822 632