Menu
             


O nás

  • Praha
  • Brno
  • Bratislava
#
Telefon

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+420 257 224 099

#
Mobil

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+420 773 872 941

#
Místo

IMPER CZ, s.r.o. (IČ: 28547888)
Factory Office Center
Nádražní 762/32, 150 00 Praha 5

#

Jak k nám?
Stanice metra či tramvaje Smíchovské nádraží.

#
Telefon

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+420 257 224 099

#
Mobil

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+420 773 872 941

#
Místo

Imper CZ s.r.o.
(IČ: 28547888)
Pobočka Brno

#
#
Telefon

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+421 903 693 480

#
Mobil

Po - Pá: 9:00 - 17:00
+421 905 790 817

#
Místo

Imper (IČ: 28547888)
Michalská 18
Bratislava, 81101

#

Pomáháme nacházet, získávat a udržet
B2B klienty pomocí chytrých dat.

„Chytrá data“ nejsou statické databáze, ale aktuální informace, které řeknou kdo je váš zákazník a pomohou najít další. Dokáží zjistit, kdo se zajímal o vaše produkty či služby a dokonce, kdo je nyní potřebuje či potřebovat bude. Umí měřit co přináší zákazníky nové a co naopak ne.

#

Kariéra

#
#
#

Ahoj, já jsem Peťa a vedu u nás marketing! Momentálně hledám nového kolegu nebo novou kolegyni, který/á nám pomůže s online marketingem – především s kampaněmi na sociálních sítích, SEO strategií, správou PPC a následným reportingem.

Více informací

Na co se u nás můžeš těšit?

  • PPC + SEO (jasná disciplína, potřebujeme být vidět 👀, být “nahoře” 🏔).
  • Budeš mít zodpovědnost za klíčové online kanály – hlavně Google Ads, Meta a LinkedIn, ale máme i Twitter nebo YouTube.
  • Reporting výsledků (Datastudio nebo jiné tooly).
  • Growth hacking – hledání nových cest, jak oslovit potenciální klienty.
  • Spolupodílení se na strategických rozhodnutích v rámci výkonnostního marketingu.

Více o pozici

#
#
#
#

Nabízíme skvělou příležitost pro obchodníka, který dokáže prodat třeba i svou duši. 😈 Jsme leadrem v data-driven salesu. Našim klientům poskytujeme komplexní řešení pod jednou střechou navrhujeme, vyvíjíme a prodáváme 3 webové aplikace: obchodně-akviziční nástroj Leady, nejobsáhlejší databázi informací o českých firmách Merk a řešení pro real-time monitoring a analýzu celosvětových médií a sociálních sítí – Monitoru.

Více informací

Tvou náplní práce bude hlavně akvizice korporátních klientů, vyhledávání nových obchodních příležitostí a společně s klienty hledat ta nejlepší řešení pro ně.

    • akvizice B2B klientů
    • aktivní hledání příležitostí s využitím chytrých dat
    • budeš mít odpovědnost za plnění obchodních cílů
    • administrativa spojená s obchodem

Více o pozici

#
#

Hledáme na externí spolupráci mediálního analytika s vytížením 20–⁠35h měsíčně. Náplní je příprava ranních mediálních reportů. Tzn. vybrat důležité/relevantní zprávy a doplnit k nim vlastní anotaci/shrnutí. Jedná se o ideální práci z domova s vytížeností vždy ráno do 9:00.

Více informací

Náplň práce:

  • Výběr relevantních článků – práce s naší aplikací Monitora.
  • Příprava reportu dle zadání klienta.
  • Vytvoření shrnutí či anotace k aktuální medializaci.

Více o pozici

#
#
#
#

Ahoj, já jsem Ondra a vedu u nás obchodní tým. A nabízím skvělou příležitost pro obchodníka, který je s námi na jedné vlně v data-driven-sales!

Snažíme se věci dělat chytře – rutinní aktivity automatizujeme tak, aby lidé mohli dělat co nejvíce kreativní práci. U nás budeš mít k dispozici CRM s validními kontakty a ty nejkvalitnější leady a data.👌

Více informací

Náplň práce:

  • Tvou náplní práce bude hlavně akvizice korporátních klientů, vyhledávání nových obchodních příležitostí a společně s klienty hledat ta nejlepší řešení pro ně.
    • akvizice B2B klientů
    • aktivní hledání příležitostí s využitím chytrých dat
    • budeš mít odpovědnost za plnění obchodních cílů
    • administrativa spojená s obchodem

Více o pozici

#
#
#

Hledáme posilu do týmu vývojářů pro datové projekty Leady.cz, Merk.cz, Monitora.cz a další. Spojujeme velké množství informací o firmách, živnostnících a podnikatelích z mnoha různorodých zdrojů do jednoho. Sledujeme vazby mezi subjekty, hledáme tuneláře, podvodníky, nebo nové zakázky. Odkrýváme propojení firem a datově podporujeme Transparency International nebo Reportéry ČT.

Více informací

Náplň práce:

  • Vývoj backendu aplikace.
  • Programovat nové funkce, nasazovat s námi nové technologie a řešit výzvy související s růstem.
  • Aktuálně řešíme věci okolo ElasticSearch, rozdělování částí systému do API, etc.

Více o pozici.

#
#

Podporujeme

Rádi podporujeme startupy, zajímavé projekty a neziskové organizace. Pokud máte zájem o spolupráci neváhejte se nám ozvat.

Transparency International je nevládní neziskovou organizací, jejímž posláním je mapovat stav korupce v ČR a svou činností aktivně přispívat k jejímu omezování. Dělají tak už od roku 1998.

Více o Transparency International.

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající jak v České republice, tak na Slovensku.

 

Více o Zlatém středníku.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Více o Superbrands.

Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu nepřetržitě od roku 2003. Soutěžící produkty jsou rozdělené do 18 kategorií. 11 kategorií je věnováno finančním nástrojům pro spotřebitele, 4 reprezentují nabídku pro drobné a střední podnikatele a nové trendy odráží souhrnná kategorie Novinka roku.

Více o soutěži.

Konference Tajemství obchodu je v České republice výjimečná rozsahem témat, exkluzivitou hostů a velikostí publika. V jeden den můžete na jednom pódiu zažít vystoupení nejúspěšnějších obchodníků. Jejich názory a zkušenosti uslyšíte v panelových diskuzích, kde odpoví na vaše dotazy. Praktické dovednosti si ozkoušíte při workshopech. Obchodní kontakty rozšíříte při networkingu.

Více o konferenci.

Smart Network je podnikatelský networkingový klub, kde se tvoří nové podnikatelské příležitosti a navazují nové kontakty. Vznikl v roce 2013 a od té doby se pod jeho záštitou uspořádaly stovky podnikatelských setkání a dalších akcí.

Více o Smart Network

#
#
#
#

Píše se o nás

Můžeme s klidným srdcem doporučit naše partnery. Jsou odborníky ve svém oboru, chápou význam informací pro business a pomohou vám z našich dat dostat maximum pro váš obchod či marketing.

Jak a kde najít ty „správné“ kontakty

Všichni bychom chtěli mít rozsáhlé databáze kontaktů hned ze začátku – a vlastně ještě lépe. Co kdyby se k nám rovnou proudem hrnuly nové a nové poptávky – a my jako obchodníci už jenom pohodlně reagovali?

David Janeček, Business Animals
Přečíst

Zákaznická data jsou poklad.

Pokud je tedy umíte udržovat aktuální. Musíte mít buď nadstandardní vztahy se zákazníky, nebo nejnovější technologie

Tomáš Berger, iHned
Přečíst

Here are Some Companies Who Unmask Anonymous Web Visitors

Why would a company pay good money, even thousands of dollars a month, to try to identify visitors who do not volunteer any personal information when visiting their web site? And who are these companies anyway?

Adam Tanner, Forbes.com
Přečíst

Nejvíc firem si pro start podnikání zvolilo leden

Nejvíc firem si pro start podnikání zvolilo leden, kdy vzniklo 11 procent nových společností. Na druhém konci se ocitly letní měsíce a prosinec, kde ale hrají roli prázdniny i vánoční svátky ve spojení s koncem roku. Naprostá většina nově založených společností…

tba, BLESK
Přečíst

Firemním účtům vládnou velké banky v čele s Komerční bankou

V oblasti firemních účtů věří české firmy především velkým bankám. Vyplývá to z nejnovějších údajů největší online databáze českých firem, společnosti Merk.cz.

Miloš Nový, Bankovní poplatky
Přečíst

Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost

Kdo dělá obchod bez moderních nástrojů a analýz dat, ten šlape po příležitostech. Tak by se dalo shrnout pojetí takzvaného „obchodu nové generace“, který je celý postaven právě na využívání a vzájemném provázání obrovského množství informací o potenciálních i stávajících klientech.

Jan Novotný, E15
Přečíst