Menu


O nás

  • Praha
  • Brno
  • Bratislava
#
Telefon

+420 257 224 099

#
Mobil

+420 773 872 941

#
Místo

IMPER CZ, s.r.o. (IČ: 28547888)
Factory Office Center
Nádražní 762/32, 150 00 Praha 5

#

Jak k nám?
Stanice metra či tramvaje Smíchovské nádraží.

#
Telefon

+420 257 224 099

#
Mobil

+420 773 700 364

#
Místo

Monitora media, s.r.o.
(IČ: 3980481)
Pobočka Brno
Ondřej Surý

#
#
Telefon

+420 257 224 099

#
Mobil

+420 773 872 941

#
Místo

Monitora s.r.o. (IČ: 47242396)
Michalská 18
Bratislava, 81101

#

Pomáháme nacházet, získávat a udržet
B2B klienty pomocí chytrých dat.

„Chytrá data“ nejsou statické databáze, ale aktuální informace, které řeknou kdo je váš zákazník a pomohou najít další. Dokáží zjistit, kdo se zajímal o vaše produkty či služby a dokonce, kdo je nyní potřebuje či potřebovat bude. Umí měřit co přináší zákazníky nové a co naopak ne.

#

Kariéra

Jsme tým více než čtyřiceti lidí a hledáme další kolegy na několik pozic. Dodáváme firmám kvalitní data, která jim pomáhají růst. Data jsou nový trend, lokálně jsme v něm na špici, globálně se o to snažíme. Pokud chceš být u toho, přidej se.

#

Hledáme seniorního markeťáka se zkušeností z B2B, který nám pomůže udržet vysoké tempo růstu na lokálních trzích a najde cesty k těm zahraničním. Děláme inovativní datové SaaS produkty s vysokou mírou přidané hodnoty, na kterých staví obchod, marketing a PR tisíce firem v ČR i zahraničí. To jsou vzrušující záležitosti, akorát se špatně marketují na Instagramu.

Více informací

Předpokládáme:

  • Entuziazmus, samostatnost, pracovitost, drive, orientaci na růst a výsledky.
  • Praxi v B2B marketingu minimálně 5 let, track record v B2B growth marketingu.
  • Zkušenost s návrhem a provozem digitálních i offline kanálů generujících nové příležitosti.
  • Praxe s nástroji LinkedIn Campaign Manager, Facebook Business Manager, Google Ads, Emailing.
  • Měl bys umět říkat složité věci jednoduše, mít schopnost zaujmout publikum slovem a písmem, být dobrý řečník.
  • Analytické myšlení, měřit a vyhodnocovat jednotlivé kanály.
  • Praktická zkušenost v SEM, SEO, PPC, RTB a GTD s ohledem na ROI.
  • Kreativitu a schopnost vytvářet, navrhovat, inovovat, zlepšovat, rozvíjet.
  • Perfektní češtinu, znalost anglického jazyka na úrovni C1 a výše.

Více o pozici.

#

Hledáme energického kolegu, který pomůže našemu obchodnímu snažení a zúročí dosavadní zkušenosti v B2B obchodu. Ideálně by měl mít zkušenosti z prodeje služeb a řešení korporátním klientům. Převezme odpovědnost za plnění obchodních cílů a pomůže nám udržet výrazný růst, ze kterého se v posledních letech těšíme.

Více informací

Náplň práce:

  • Akvizice B2B klientů od SME segmentu až po velké korporáty.
  • Aktivní upselling a crosseling – budování a rozvíjení vztahů se zákazníky.
  • Většinu pracovní doby práce v terénu.
  • Aktivní účast v prodejním procesu a obchodním týmu společnosti.

Více o pozici.

#

Hľadáme nového kolegu do nášho obchodného tímu, ktorý nám pomôže predávať naše pokročilé dátové riešenia medzi nových zákazníkov na Slovensku. A to predovšetkým náš produkt Leady.cz, ktorý využívajú firmy ako je Avast, Ikea, Canon alebo napríklad ČSOB, alebo Orange na Slovensku.

Více informací

Náplň práce:

  • Akvizícia B2B klientov od SME segmentu až po veľké korporáty.
  • Aktívny upselling a crosseling – budovanie a rozvíjanie vzťahov so zákazníkmi.
  • Väčšinu pracovnej doby je práca v teréne.
  • Aktívna účasť v predajnom procese a v obchodnom tíme spoločnosti.

Viac o pozíciu.

#

Hledáme energického kolegu, který se ujme brněnského trhu a okolí, a zúročí dosavadní zkušenosti v B2B obchodu. Ideálně by měl mít zkušenosti z prodeje služeb a řešení korporátním klientům. Převezme odpovědnost za plnění obchodních cílů a pomůže nám udržet výrazný růst, ze kterého se v posledních letech těšíme.

Více informací

Náplň práce:

  • Akvizice B2B klientů od SME segmentu až po velké korporáty.
  • Aktivní upselling a crosseling – budování a rozvíjení vztahů se zákazníky.
  • Většinu pracovní doby práce v terénu.
  • Aktivní účast v prodejním procesu a obchodním týmu společnosti.

Více o pozici.

#

Hledáme posilu do týmu vývojářů pro datové projekty Leady.cz, Merk.cz, Monitora.cz a další. Spojujeme velké množství informací o firmách, živnostnících a podnikatelích z mnoha různorodých zdrojů do jednoho. Sledujeme vazby mezi subjekty, hledáme tuneláře, podvodníky, nebo nové zakázky. Odkrýváme propojení firem a datově podporujeme Transparency International nebo Reportéry ČT.

Více informací

Náplň práce:

  • Vývoj backendu aplikace.
  • Programovat nové funkce, nasazovat s námi nové technologie a řešit výzvy související s růstem.
  • Aktuálně řešíme věci okolo ElasticSearch, rozdělování částí systému do API, etc.

Více o pozici.

Podporujeme

Rádi podporujeme startupy, zajímavé projekty a neziskové organizace. Pokud máte zájem o spolupráci neváhejte se nám ozvat.

Transparency International je nevládní neziskovou organizací, jejímž posláním je mapovat stav korupce v ČR a svou činností aktivně přispívat k jejímu omezování. Dělají tak už od roku 1998.

Více o Transparency International.

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající jak v České republice, tak na Slovensku.

 

Více o Zlatém středníku.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Více o Superbrands.

Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu nepřetržitě od roku 2003. Soutěžící produkty jsou rozdělené do 18 kategorií. 11 kategorií je věnováno finančním nástrojům pro spotřebitele, 4 reprezentují nabídku pro drobné a střední podnikatele a nové trendy odráží souhrnná kategorie Novinka roku.

Více o soutěži.

Konference Tajemství obchodu je v České republice výjimečná rozsahem témat, exkluzivitou hostů a velikostí publika. V jeden den můžete na jednom pódiu zažít vystoupení nejúspěšnějších obchodníků. Jejich názory a zkušenosti uslyšíte v panelových diskuzích, kde odpoví na vaše dotazy. Praktické dovednosti si ozkoušíte při workshopech. Obchodní kontakty rozšíříte při networkingu.

Více o konferenci.

Smart Network je podnikatelský networkingový klub, kde se tvoří nové podnikatelské příležitosti a navazují nové kontakty. Vznikl v roce 2013 a od té doby se pod jeho záštitou uspořádaly stovky podnikatelských setkání a dalších akcí.

Více o Smart Network

#
#
#
#

Píše se o nás

Můžeme s klidným srdcem doporučit naše partnery. Jsou odborníky ve svém oboru, chápou význam informací pro business a pomohou vám z našich dat dostat maximum pro váš obchod či marketing.

Jak a kde najít ty „správné“ kontakty

Všichni bychom chtěli mít rozsáhlé databáze kontaktů hned ze začátku – a vlastně ještě lépe. Co kdyby se k nám rovnou proudem hrnuly nové a nové poptávky – a my jako obchodníci už jenom pohodlně reagovali?

David Janeček, Business Animals
Přečíst

Zákaznická data jsou poklad.

Pokud je tedy umíte udržovat aktuální. Musíte mít buď nadstandardní vztahy se zákazníky, nebo nejnovější technologie

Tomáš Berger, iHned
Přečíst

Here are Some Companies Who Unmask Anonymous Web Visitors

Why would a company pay good money, even thousands of dollars a month, to try to identify visitors who do not volunteer any personal information when visiting their web site? And who are these companies anyway?

Adam Tanner, Forbes.com
Přečíst

Nejvíc firem si pro start podnikání zvolilo leden

Nejvíc firem si pro start podnikání zvolilo leden, kdy vzniklo 11 procent nových společností. Na druhém konci se ocitly letní měsíce a prosinec, kde ale hrají roli prázdniny i vánoční svátky ve spojení s koncem roku. Naprostá většina nově založených společností…

tba, BLESK
Přečíst

Firemním účtům vládnou velké banky v čele s Komerční bankou

V oblasti firemních účtů věří české firmy především velkým bankám. Vyplývá to z nejnovějších údajů největší online databáze českých firem, společnosti Merk.cz.

Miloš Nový, Bankovní poplatky
Přečíst

Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost

Kdo dělá obchod bez moderních nástrojů a analýz dat, ten šlape po příležitostech. Tak by se dalo shrnout pojetí takzvaného „obchodu nové generace“, který je celý postaven právě na využívání a vzájemném provázání obrovského množství informací o potenciálních i stávajících klientech.

Jan Novotný, E15
Přečíst