Díky propojení s našimi nástroji:
Tyto informace jsou naprostý základ a je s podivem, jak často vidíme CRM, kde dané informace chybí či se duplikují. Díky našemu řešení Vám umíme jednoduše doplnit podstatné informace.
Na základě názvů firem Vám doplníme ke každé její IČ a na základě IČ pak snadno doplníme i další pole jako DIČ, adresu, počet provozoven a zaměstnanců, ověřené kontakty, rating, sociální sítě, obrat, zisk a další potřebné informace. Data dokážeme napojit přesně tak, jak to bude nejlepší pro vás a váš obchodní tým.
Aplikace Merk se napojí na váš CRM systém a zcela minimalizuje ruční zadávání údajů. Stačí zadat několik prvních písmen z názvu firmy a Merk doplní IČ, DIČ, adresu, obrat, zisk, kontaktní údaje a sociální sítě. Budete mít ihned přehled o tom, co se u firmy děje.
Aplikace umí doplnit i rating, kontaktní osoby a další informace pro váš obor – vozový park, otevřené pozice, jaký SW firma používá a jiné. Díky tomu budou vaše data v systému přesná, vyplněnost 100%, bez chyb a aktuální.
Aplikace umí sledovat všechny firmy v systému a automaticky aktualizovat údaje, pokud dojde k jakékoli změně – adresy, IČ, názvu firmy, kontaktních údajů, sociálních sítí, obratu, ziskovosti či ratingu.
Systém bude vždy aktuální a bez nutnosti změny sledovat nebo zadávat je manuálně.
O vybraných změnách umíme i notifikovat vaše obchodníky nebo účetní.
Automaticky zkontrolujeme, zda telefonní čísla, e-maily a webové stránky jsou funkční a telefonní čísla dovolatelná. Díky tomu nebudete mít ve vašem CRM zastaralé kontakty a dostanete notifikace i o tom, zda kontaktní osoba již u klienta nepracuje a je tedy čas najít novou.
U každého telefonního čísla jsme schopni ověřit, zda je volně dostupné a dohledatelné na internetu. Pokud ano, opatříme jej časovým razítkem a screenshotem webu. Pokud volně dohledatelné být přestane, označíme jej a můžeme také odstranit z CRM systému.
Díky automatizaci s Leady budeme potenciální klienty, kteří navštívili vaše webové stránky, posílat rovnou do vašeho CRM. Obchodník tak bude mít ulehčenou práci a vedení větší kontrolu.
Díky tomu, že u každé firmy budete znát detailní informace (obrat, její adresu, zisk, hlavní a vedlejší obor, datum založení, vlastnickou strukturu, informaci o zahraničním kapitálu, zda hledá nové zaměstnance, používá sociální sítě, jaký má vozový park, u jaké banky má veden svůj účet, jaký zůstatek má na kontě a mnoho dalších faktorů) můžete velmi snadno analyzovat své stávající portfolio. Zároveň víte, jak vypadá Váš typický klient, jaké faktory ovlivňují šanci prodeje a jak veliký je aktuální trh.
My díky analýze víme, že náš typický klient je B2B firma starší 4 let, s obratem mezi 20 a 2.500 miliony. Pokud v posledním roce hledala obchodníky, poté šance, že ji prodáme, je +22 %. Pokud je meziročně růstová, pak dalších 15 %. Pokud je zisková, tak dalších 5 %, a pokud má vozový park mladší 5 let, tak dalších 8 %. Takových klientů máme v portfoliu 1.200. V celé České republice jich je 22.000, takže náš market-share je 18,3 %. Při cílení kampaní pak primárně cílíme na ty, kde vidíme některý či několik z uvedených faktorů, protože jsme efektivnější a na jeden nový deal potřebujeme méně schůzek, telefonátů a e-mailů.
Leady a Merk jsme schopni propojit s různými CRM systémy. Nativní napojení máme s Pipedrivem a Raynetem, ale díky otevřenému API naše řešení snadno propojíte s desítkami dalších CRM na trhu. Často propoujeme s HubSpot, eWay, Sugar, Salesforce a Zoho.
Rádi vám s tím pomůžeme, stačí nás kontaktovat.
Rutina je nuda a v B2B obchodu je jí občas bohužel mnoho. Připravit smlouvu, nabídku na míru, objednávku nebo založit nového klienta, nový deal, naplánovat call…
Díky automatizaci umíme ušetřit spoustu času. Smlouvy generujeme a automaticky vyplňujeme na tlačítko, nabídku jsme schopni připravit během vteřin – včetně personalizace, ceny ze CRM systému a aktuální adresy.
Umíme plně automatizovat workflow – pokud vyplní nový klient formulář, založíme firmy, přidáme deal, vybereme obchodníka podle obratu a lokality, notifikujeme ho a rovnou naplánujeme hovor s poznámkou, jak je firma veliká, jak se jí daří a v jakém se pohybuje oboru.
Bostonská matice se obvykle praktikuje na produkty, ale výborně se hodí i na hledání hvězd ve Vašem portfoliu. Vše, co potřebujete najít, je tzv. business trigger. Tedy to, co ideálně spouští zájem nebo značí novou či další potřebu zákazníka.
U každé firmy je business trigger jejich klientů jiný, ale často jej lze odhalit v datech. Firma se přestěhovala – bude potřebovat nábytek, firma začala hledat zaměstnance – bude potřebovat inzerci na HR portálech, firma vyhrála zakázku – potřebuje tedy právní servis, a podobně.
Rádi pomůžeme v datech odhalit Váš business trigger, ale několik jich platí obecně. Typicky například růst či pokles obratu – pokud firma roste, možná je to příležitost pro up-sell / cross-sell, pokud naopak obratově klesá, možná down-grade služeb jako je prevence odchodu.
Díky chytrým datům v aplikaci Merk umíme ve vašem portfoliu hledat hvězdy.