Menu

V telefonické komunikaci vědí, jak akcelerovat váš business po létě

Známe to všichni. Skončilo léto a obchodníci otevírají své zaprášené CRM s cílem obnovit kontakt tam, kde na vás neměli čas, nechtěli dříve váš produkt/službu, nebo vám jen řekli: „Zavolejte po létě.“

unnamed

Reaktivace kontaktů a cold cally

Často se reaktivace kontaktů kombinuje s nepříliš oblíbenou činností zvanou cold calling. Všichni ale dobře víme, že bez volání na studené kontakty to půjde jen těžko.

V Telefonické komunikaci se této činnosti věnují již několik let. Pracují s typologií osobnosti a dokáží včas odhadnout, v jaké náladě klient je, jak s ním v danou chvíli mluvit a co potřebuje slyšet.

Doba call skriptů a strojené snahy o prodej za každou cenu je pryč. Jak to tedy v Telefonické komunikaci dělají?

Jejich hlavní focus je na cold calling a reaktivaci kontaktů s cílem sjednat pro klienta schůzku/lead. Osvědčila se jim kombinace naší platformy Leady a databáze Merk, která obsahuje aktuální data společností a díky různým filtrům, mohou přesně specifikovat cílovou skupinu k oslovení.

Leady tuto službu skvělé doplňují, jelikož zachytí návštěvu potenciálního klienta na vašem webu a díky tomu je možné jej oslovit v tu nejlepší možnou dobu s nabídkou dané služby či produktu.

Práce v Telefonické komunikaci má také marketingový přesah

Obchodnice zvládne po telefonu oslovit v průměru 300-400 firem jménem například vaší společnosti. Z kontaktů mohou vznikat budoucí zájmy a v případě, že klient o službu nestojí, budete vědět proč tomu tak je. To klientům často dá podněty ke zlepšení. Průměrně obchodnice dosahují úspěšnosti okolo 20 % a to už je slušný základ pro akceleraci vašeho businessu.

Pokud vás zajímá detail, poslechněte si podcast Bítubíčko, ve kterém CEO Telefonické komunikace Claudie Paldusová zmiňuje odlišnost společnosti od zbytku trhu a vysvětluje, díky čemu mají dlouhodobě vysoké výsledky.

O Telefonické komunikaci se můžete více dozvědět na jejich webu, nebo se s nimi osobně setkat v jejich kancelářích v Karlíně.