Menu

SalesMajstr MeetUp: Budování a škálování akviziční B2B sales mašiny

Chcete si rozšířit poznatky v B2B segmentu? Přijďte na SalesMajstr MeetUp, který se uskuteční ve čtvrtek 11. listopadu v Impact Hubu D10 v Praze na Smíchově! SalesMajstr je příležitostí pro získání nových kontaktů a obohacení se o zkušenosti kolegů z B2B segmentu. Těšit se můžete na blok přednášek o budování a škálování akviziční B2B sales mašiny. Chybět nebude ani prostor pro panelovou diskuzi. Nezapomeňte si proto připravit otázky týkající se témat, která jsou důležitá pro Váš business.

Proč SalesMajstr MeetUp pořádáme

Jestli něco obchodníky nebaví, tak jsou to aktivity na samém začátku prodejního trychtýře. Proto se na meetupu podíváme, jak správně zacílit při oslovování nových klientů. Které nástroje nám při „ohřívání“ klientů mohou pomoci a na co se při nastavování akviziční strategie soustředit?

Na co se můžete těšit

  • 3 osobnosti obchodu a marketingu a jejich world-class know-how
  • Mix B2B firem
  • Formát expertních přednášek a panelové diskuze s prostorem na dotazy
  • 70+ účastníků k navázání nových vztahů
  • Welcome drinky a spoustu skvělého jídla
  • Moderuje Vašek Prak (RAYNET) a Jakub Hon (SALESDOCk)

Pro koho je MeetUp určen

Věříme, že si na MeetUpu najde každý to své, co nakopne jeho business. Proto pokud jste malá i středně velká firma, tak si nenechte tuto událost ujít. Budeme se bavit o tom, jak zefektivnit obchod, a jak zvýšit své prodeje a tedy i zisky. Rádi přivítáme i úplné nováčky ve světě businessu. Věříme, že SalesMajstr jim bude dobrým odrazovým můstkem do dalšího rozvoje. 

Program MeetUpu

18.00 – 18.30

Vítání, třesení pravicí a start

18.30 – 18.50
 

Marek Beran

Jak postavit akviziční tým aneb z 3 na 30 sales rep během 24 měsíců
 

Jak nastavit fungování různých velikostí týmu, aby se udržela efektivita? Které kritické oblasti sledovat pro udržení a růstu efektivity získávání nového businessu? Co a jak lze automatizovat v týmu 3 obchodníků vs 30 sales rep?

18.50 – 19.10

 

Jak udržet výkonnost akvizičního týmu aneb zvládnutí pulzu organizace

Pomůžou vám technologie? ONE FITS ALL? Globální přístup versus lokální specifika? A jací lidé jsou třeba a jejich kompetence?

19.10 – 19.30

 

Jak se dostat k novým zákazníků aneb úspěšná outbound akvizice partnerů

Jak lovíme jednorožce a co jsme se při tom naučili? Jak se dostat o krok blíže ke garanci počtu a kvality leadů pro každý trh? A s čím (ne)začít a s čím skončit při outbound kampani?

19.30 – 20.30
 
Panelová diskuse
 

20.30

Jídlo, pití, sdílení
 
Chci na MeetUp
Nezapomeňte se přihlásit. Těšíme se na Vás ve čtvrtek 11.listopadu v Impact Hubu D10.