Menu

Ohlédnutí za Business Breakfast

Máme za sebou Business Breakfast pro partnery společností Future Sales a Imper a jsme moc rádi, že jsme se sešli v hojném počtu. Prohlédněte si několik fotografií z akce. 

Tématem naší první Business Breakfast byly Account-based B2B kampaně v digitálním prostředí. Řekli jsme si více o tom, jak tzv. nestřílet naslepo, ale oslovovat potenciální klienty efektivně. Account-based marketing (ABM), o kterém jsme mluvili, představuje způsob, jak zacílit kampaň na právě ty potenciální klienty, pro které jsou naše služby či nabízený produkt relevantní.

Martin Skalický z Imperu se rozpovídal o tom, jak využít digitální data a nástroje k identifikaci potenciálních zákazníků a získání přehledu o tom, kdo navštěvuje Vaší webovou stránku. Jiří Jambor a Jan Kyselý z Future Sales navázali s doporučeními, jak využívat LinkedIn a e-mailing na maximum. 

Nedílnou součástí každé business akce je samozřejmě také možnost potkat se novými, ale i starými tvářemi. Ne jinak tomu bylo i na naší Business Breakfast. Věříme, že jste si stejně jako my odnesli z naší společné snídaně plnou hlavu nových nápadů a inspirací pro rozvoj vašeho businessu.

Určitě se nejednalo o poslední Business Breakfast. Doufáme, že se již brzy znovu potkáme a povíme si o novinkách a výzvách, se kterými se potýkáme při budování svých businessů. Také se můžete těšit na další témata přednášek a diskuzí, které si pro Vás připravíme.

Foto: Stanislav Milata