Zvyšte své zisky díky telefonování
Hledáte-li další způsoby, jak zvýšit zisky své firmy, máme pro vás připravené komplexní telefonické řešení na míru.
Ve spolupráci se společností Telefonická komunikace, s. r. o., s jedničkou na trhu týkající se poskytování služeb akvizičních hovorů, telefonických tréninků i auditů, můžete očekávat následující:
Pro váš obchodní tým nebo call centrum vytvoříme detailní audit telefonických procesů.
Na základě auditu obdržíte rozsáhlý report a doporučení pro zkvalitnění celého telefonického procesu.
Bude-li, na základě výstupů z auditu potřeba, vytvoříme přirozenou a profesionální kontaktní strategii přímo pro váš produkt nebo službu.
Váš obchodní tým absolvuje intenzivní telefonický trénink. Účastníci si osvojí metodiku telefonování s využitím typologie osobnosti a to při reálných hovorech v praxi. Ať už se jedná o akviziční hovory nebo oslovení stávajících klientů, trénink účastníkům pomůže eliminovat strach z odmítnutí, pomůže získat jistotu v hovorech, a tak dosáhnout kýžených výsledků (sjednání obchodní schůzky, úspěšně reaktivovat kontakty z databáze apod.)
Co vám komplexní telefonické řešení přinese:
Spokojenější obchodníky s vyššími výsledky.
Lepší pocit při telefonování – větší přirozenost a autenticita při oslovování potenciálních klientů.
Vyšší procenta úspěšnosti vašich obchodních cílů a vyšší zisky do vaší firmy.
Detaily telefonického tréninku:
Rozsah celkem: 15 hodin / 3 dny (1 den = 5 hodin):
Telefonická analýza jednotlivých obchodníků po telefonu.
Trénink je určen pro 6 účastníků.
Teoretická část typologie osobnosti a uvedení do praxe při reálných hovorech.
Identifikace úzkých míst při hovoru a jejich eliminace.
Strategie a techniky oslovení požadovaného leadu/kontaktu.
Efektivní reaktivace kontaktů ze CRM.
Další reference:
✅ Reference od společnosti Campiri týkající se akvizičního projektu naleznete zde.
✅ Reference na telefonický trénink od vedoucí prodeje automobilové značky BMW, Janky Pikové, MD Bavaria Žilina, naleznete zde.