SalesMajstr MeetUp: Data & Kultura
Další SalesMajstr MeetUp je tady, tentokrát na téma efektivita a kultura obchodních týmů!
Uskuteční se online, 24.6. mezi 15 a 17 hodinou.
Poslechnout si můžete 2 různé panely – každý bude trvat 60 minut. První část povede Jakub Hon ze SALESDOCk, který bude se svými hosty debatovat na téma Budování sales kultury. V druhé části se Martin Hošek z Imper CZ a další hosté zaměří na Data-driven sales.
Agenda:
- 15:00 – 16:00 – No Culture, No Future
Obchodní kultura jsou návyky, přístup a chování, kterými se obchodní tým vyznačuje. Je naprosto stěžejní pro dosahování prodejních výsledků a snižování fluktuace obchodníků. Zdravá obchodní kultura je charakteristická společnou vizí, neustálým vzděláváním se, dravostí, zdravou soutěživostí a odměňováním.
Jak vybudovat a udržet obchodní kulturu je tématem této panelové diskuze, které se zúčastní René Kubů (VP of Sales Practice, Socialbakers), Petr Zelenka (Partner, Hackerly), Pavel Kuhn (Partner, Kogi Con, ex Home Credit) a Jakub Hon (Co-founder, SALESDOCk).
- 16:00 – 17:00 – Data-driven sales
B2B obchod prochází velkou transformací a světová pandemie ji v mnoha ohledech urychlila. Způsob, jakým firmy prodávají a interagují se zákazníky, se začíná radikálně lišit od B2B postupů používaných na začátku 21. století.
Efektivita obchodu, potažmo obchodníku se výrazně zvýšila, mimo jiné i díky integraci dat a změně procesů. Povídat si o tom bude Miroslav Rech (jednatel, Multisport), Štěpán Karoch (obchodní ředitel, Shoptet), Martin Hošek (partner, Imper) a Petra Vegnerová (marketing manager, Imper).