Akvizice
To nejnáročnější v B2B obchodu je hledání nebo vytváření nových příležitostí. Tedy najít firmy, které mají konkrétní potřebu, kterou Váš produkt či služba řeší, či takovou potřebu u nich probudit. Snažíme se tuto často nezáživnou činnost eliminovat a místo hledání nebo vytváření obchodních příležitostí je strojově identifikujeme pomocí chytrých dat. Obchodník tedy místo hledání rovnou dostane informaci, že daná firma má konkrétní potřebu, je schopen ji kvantifikovat a může se zaměřit na její uspokojení.
Pokud toho dosáhneme, je obchod výrazně efektivnější, protože obchodník tráví méně času vytvářením příležitostí, ale věnuje se skutečnému obchodování. Může oslovit potenciálního klienta s návrhem řešení problému nebo dosažení jeho cíle, ne obecnou prezentací produktu nebo služby.
Nové obchodní příležitosti není třeba hledat, nebo vytvářet, lze je strojově identifikovat pomocí chytrých dat.