Menu

Data-Driven Sales program pro start-upy

Nastartujte svůj B2B obchod od základů!
Objevte sílu chytrých dat a nových technologií.

full_page_1@2x

🔹 V Imperu pomáháme B2B společnostem růst pomocí prodeje založeného na datech. Naše sada online nástrojů, automatizací a analýza dat umožňují nejen začínajícím firmám získat nové klienty a prodávat více v ten správný čas.

🔹 Pro start-upy a začínající podnikatele je zásadní dosáhnout rychlého a efektivního růstu. Chápeme prodejní cyklus a umíme ho optimalizovat pro dosažení vašich cílů. 

🔹 Naše nástroje poskytují komplexní podporu pro identifikaci nových obchodních příležitostí, efektivní správu zákaznických dat, monitoring trhu a konkurence i optimalizaci rozhodovacích procesů.

🔹 Pomáháme start-upům lépe cílit na zákazníky, zvyšovat tržby, a získávat tak konkurenční výhodu. S námi proměníte data v hmatatelné výsledky.

Proč byste měli využít náš program pro start-upy a malé podnikatele?

  • Odhalíte potenciální zákazníky, kteří navštěvují vaše webové stránky. Budete tak mít relevantní kontaktní údaje pro přesnější cílení.
  • Budete mít k dispozici nejobsáhlejší a nejaktuálnější databázi firem na trhu – informace o každé firmě v ČR a na Slovensku.
  • Napojíme vám chytrý CRM systém, který optimalizuje správu zákaznických dat a zlepší marketingové a obchodní strategie.
  • Budete znát nejnovější trendy, vaši pozici na trhu i pozici konkurence. To vám umožní činit rychlá a informovaná rozhodnutí na základě dat.

  • Identifikujete potřeby stávajících zákazníků a najdete příležitosti pro upselling a cross-selling, čímž zvýšíte tržby a zákaznickou spokojenost.

  • Získáte data, která start-upům pomáhají optimalizovat datové procesy a dosahovat lepších obchodních výsledků.

  • Získáte náskok před konkurencí a připravíte své obchodní a marketingové oddělení na budoucnost. 

3 podmínky výhodného programu:

  • Obrat vaší firmy < 30 mil. 
  • Minimálně 1 aktivní obchodník u vás ve firmě.
  • Jste nový uživatel našich B2B řešení.

Analýza trhu

Pro B2B obchod je klíčové mít jasnou představu o trhu, na kterém působíte. Definování vašeho cílového trhu a pochopení vaší pozice na něm vám umožní efektivněji získávat nové zákazníky a plánovat svou obchodní strategii.

Naše analýza trhu zmapuje vaše klienty, konkurenci i trh a určí, v jakých segmentech jste statisticky úspěšnější. Na základě dat budete přesně vědět, koho oslovit a kdy.

Výstupem analýzy trhu je:

  • Definice cílové skupiny na základě stávajících prodejů.
  • Výpočet velikosti trhu, jeho trend a vaše pozice na něm.
  • Seznam prospektů, u kterých model vyhodnotí maximální šanci prodeje na základě historických dat.

Akvizice

Nejnáročnějším úkolem v B2B obchodu je hledání nebo vytváření nových příležitostí. Obchodní týmy ztrácí mnoho času hledáním firem s konkrétními potřebami, které by mohly být potenciálními zákazníky. Proto jsme vyvinuli chytré nástroje pro identifikaci takových příležitostí – tím eliminujeme nezáživnou část obchodního procesu.

Nové obchodní příležitosti není třeba hledat nebo vytvářet, lze je strojově identifikovat pomocí chytrých dat.

Kvalitní LEADY z vašeho webu

Jen 4 % firem, které přijdou na váš web, se vám ozvou. My vám řekneme, kdo je těch zbylých 96 %, které jste zaujali. Aplikace Leady identifikuje firemní návštěvníky vašeho webu. Vy si jen vyberete ty, které jste zaujali nejvíce a spadají do vaší cílové skupiny. 

Obchodníci už nemusí složitě hledat nové potenciální klienty. Leady.cz jim zajistí stálý přísun kvalitních leadů. 

Díky datovým analýzám a identifikaci firem s konkrétními potřebami můžeme oslovovat potenciální zákazníky přímo s nabídkou řešení jejich problémů nebo cílů.
To znamená, že naši obchodníci se nemusí věnovat hledání příležitostí, ale mohou se soustředit na samotné obchodování a zvyšování produktivity své práce.

MERK – základní nástroj pro obchod a marketing

Merk je nejobsáhlejší a nejaktuálnější databáze na trhu – máme informace o každé firmě v ČR a na Slovensku. Víme, jaký má obrat, zisk, počet zaměstnanců, její obor, růst či pokles, jaký má vozový park a jeho stáří, jak dlouho na trhu působí, jaké používá technologie, jaké zaměstnance hledá, nebo jak silný je její marketing. Také víme, jak je aktivní, jak je řízená, kdo ji vlastní a mnoho dalšího.
Merk si navíc můžete napojit na vaše CRM, Slack, Teams a další nástroje. 

Imper nám aktuálně přináší desítky potenciálních klientů denně, a díky tomu jsme schopni vytěžit naše obchodní oddělení na maximum.

Ondřej Synovec
CEO, Signi

 

Aktuální CRM, integrace a automatizace

Vaše CRM je pouze tak silné, jak přesná jsou data v něm. Automatizujeme manuální zadávání dat, vyřešíme deduplikaci a pravidelnou aktualizaci, aby se o výstupy z CRM dalo opřít. Více o vylepšení CRM si můžete přečíst zde

Vaše CRM a naše aplikace napojíme i na další systémy tak, aby vše pracovalo automatizovaně. Nový kontakt se propíše do CRM, newsletteru a vytvoří se personalizovaná nabídka, vyhraný deal se propíše do Slacku, vystaví se faktura a vytvoří se úkol pro realizaci zakázky. Tady ale automatizace teprve začíná. S daty dokážeme kouzlit a rádi vám to ukážeme. 

Pojďme se společně podívat, jak posunout váš B2B obchod.

Domluvit schůzku zdarma