Menu

Pipedrive

Hledáte moderní CRM určené pro menší a střední teamy s minimem klikání, zaměřené na obchod? Pak Pipedrive určitě stojí za úvahu.

Aplikace Pipedrive představuje CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení – všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky tomu si můžete udělat rychlý přehled o průběhu obchodu a o tom, co je potřeba právě udělat. Aplikaci můžete používat na mobilu, notebooku nebo PC. Mobilní verze vám každé ráno zobrazí rychlý plán dne. Vždy tak víte, za jakým jdete cílem.

 

Pipedrive je cloudové CRM, které využívá přes 75.000 firem po celém světě. Obsahuje jednoduché ovládání, silnou integraci s Google Apps a Gmailem. Je primárně určeno pro menší teamy.

Naše datová integrace zajistí, že data v Pipedrive jsou vždy aktuální a o každé firmě víte vše podstatné. Po vytvoření nové společnosti doplníme její adresu, obrat, počet zaměstnanců, kontaktní údaje, DIČ, rating a scoring a odkaz do Merku. Data pak dále aktualizujeme, takže data v Pipedrive nestárnou.

Informace jsme schopni doplnit o všech subjektech v ČR a SK, ale i o zahraničních společnostech. Integrace zvládne zakládat nové společnosti třeba z Mailchimpu, Google Tabulek, Merku nebo z jiné aplikace. Data aktulizovat, importovat firmy k oslovené do určité Pipeline a další kroky či automatizace.

Pipedrive navíc můžete propojit s více než 100 dalšími nástroji a aplikacemi včetně Google Apps a Google Drive. Vše tak budete mít přehledně na jednom místě. Systém lze také napojit na aplikaci Leady.cz. Tím získáte možnost pracovat s daty z obou systémů najednou.

 

Proč CRM?

Customer Relationship Management je strategie, která zahrnuje všechny aktivity používané společnostmi za účelem budování a upevňování vztahů s klienty. Výsledkem by měl být jak spokojený zákazník, tak zisk pro danou společnost.

CRM představuje systém sbírání dat o jednotlivých klientech, s jehož pomocí lépe porozumíte jejich potřebám a přáním, kterým se můžete následně přizpůsobit. Většinou se jedná o nástroj v podobě přehledné tabulky nebo softwaru, který zahrnuje všechny důležité informace o daném zákazníkovi. Obchodník si s jeho pomocí může udělat rychlý přehled o stavu obchodu, a zároveň dopřát klientovi pocit, že je středem pozornosti.

Řízení vztahů se zákazníky vám však umožňuje ještě mnohem více. Podívejte se, jak si i vy můžete s jeho pomocí usnadnit život.

Čas věnujete jen důležitým věcem

Jednou z hlavních výhod CRM je možnost automatizovat část obchodního procesu. Odteď už nemusíte nosit každou drobnost v hlavě, místo toho uvidíte vše na monitoru vašeho počítače, a to ve snadno srozumitelné formě. Budete tak vědět, kdy je co potřeba udělat a nebudete zbytečně odbíhat od jedné věci k druhé. Díky tomu svůj čas věnujete jen těm úkolům, na nichž opravdu záleží. Stanete se tak efektivnějšími než kdykoliv předtím.

Potkali jste někdy obchodníka, který si na každé schůzce pamatoval vše, o čem jste se bavili minule? Který nikdy nepřišel pozdě a vždy dodržel vše, co slíbil? S pomocí jednoduchého CRM systému můžete dobrý dojem zanechávat i vy. Už nikdy nezapomenete dorazit včas na důležitou schůzku. Tím poroste důvěra klientů nejen ve vás, ale i v celou vaši firmu.

Budete působit profesionálně

 

Dosáhnete lepších výsledků

Řízení vztahů se zákazníky vám umožní dozvědět se o nich mnoho důležitých informací. Díky této strategii porozumíte jejich potřebám, přáním a zvykům. Zjistíte, kteří klienti vám přinášejí největší zisk a naopak. Můžete jim tak přizpůsobit svou obchodní taktiku nebo dokonce celý produkt. Nasbíraná data navíc oceníte i při přípravě kampaně, kterou tak budete moct snáze zacílit a personalizovat jen pro určitou cílovou skupinu.

Vyzkoušet zdarma Pipedrive
Vyzkoušejte CRM Pipedrive na 14 dní zdarma.