Menu

Pipedrive

CRM, díky kterému váš business poroste

Pipedrive je první CRM vytvořené obchodníky. 
Věří mu více než 100 000 společností ve 179 zemích. 

Hledáte moderní CRM určené pro menší a střední teamy s minimem klikání, zaměřené na obchod?
Rádi vám s tím v Imperu pomůžeme – v roce 2018 jsme se stali prvním českým Pipedrive partnerem. 

Aplikace Pipedrive je CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení
– všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky tomu si můžete udělat rychlý přehled
o průběhu obchodu a o tom, co je potřeba právě udělat. Aplikaci můžete používat na mobilu i notebooku. 

Proč s námi?

Díky našim řešením nebudete mít jen CRM, ale zároveň vždy aktuální data a neustálý přísun nových leadů. Navíc veškerou podporu a školení poskytujeme v češtině. Pipedrive pro vás rádi napojíme i na další aplikace a jako bonus dostanete lepší cenu našich řešení Leady a MerkS námi využijete Pipedrive na 100 %. 

Váš čas má svou hodnotu. Pojďme do toho společně!

 
Vyzkoušejte Pipedrive
na 14 dní zdarma.
Vyzkoušet zdarma

Proč Pipedrive?

Intuitivní uživatelské rozhraní

Pipedrive nabízí velmi přehledné a intuitivní uživatelské rozhraní, které usnadňuje jeho použití pro zaměstnance na všech úrovních. Největší výhodou je jasná vizualizace prodejního procesu, která pomáhá obchodníkům snadno identifikovat a sledovat příležitosti v různých fázích prodeje. 

Flexibilita a přizpůsobení

Pipedrive vám umožní přizpůsobit si systém tak, aby vyhovoval vašim potřebám a pracovním postupům. Díky široké škále integračních možností si tak můžete propojit Pipedrive s dalšími aplikacemi a službami, které již používáte, což zjednodušuje správu zákaznických dat a zlepšuje komunikaci v týmech.

Automatizace prodeje a marketingu

Pipedrive obsahuje robustní nástroje pro automatizaci prodeje a marketingu, které vám pomohou zefektivnit vaše prodejní procesy a zvýšit konverzi zákazníků. Tím ušetříte čas a snížíte náročnost manuálních úkolů.

Pokročilá analytika a dashboardy

Analytické funkce a dashboardy vám poskytnou detailní informace o prodejních aktivitách, výkonnosti týmu a výsledcích. Díky tomu lépe  porozumíte svým prodejním procesům a dokážete je optimalizovat pro dosažení lepších výsledků.

Tisíce možností pro integrace
Propojte své oblíbené nástroje s Pipedrivem

Rozšiřte možnosti Pipedrive o stovky aplikací a integrací, díky kterým budete moct automatizovat váš obchod a marketing. Naše datová integrace zajistí, že data v Pipedrive budou vždy aktuální a o každé firmě budete vědět vše podstatné. Po vytvoření nové společnosti doplníme její adresu, obrat, počet zaměstnanců, kontaktní údaje, DIČ, rating a scoring. Data pak dále aktualizujeme, takže data v Pipedrive nestárnou.

Úkolem integrací je zprostředkování procesů mezi systémy, které umožňují různé obchodní funkce a řešení. A zatímco malá firma si může vystačit jen s několika integracemi, velké společnosti jich často využívají více než sto, přičemž jejich počet postupně roste s tím, jak firmy implementují do svého podnikatelského prostředí nové nástroje.

V Imperu pro vás rádi vymyslíme pro vás vhodné integrace a také vám je pomůžeme nastavit. Pipedrive snadno propojíme s naším nástrojem Merk, ze kterého získáte aktuální data o firmách, a také s aplikací Leady, která zajišťuje neustálý přísun obchodních oportunit. 

Pipedrive můžete mít ve 4 různých balíčcích – zjistěte více o cenách a možnostech CRM.  

Domluvte si s námi schůzku a vyzkoušejte
Pipedrive zdarma.
Domluvit schůzku zdarma

Nemáte ještě CRM?

Customer Relationship Management je strategie, která zahrnuje všechny aktivity používané společnostmi za účelem budování a upevňování vztahů s klienty. Výsledkem by měl být jak spokojený zákazník, tak zisk pro danou společnost.

CRM představuje systém sbírání dat o jednotlivých klientech, s jehož pomocí lépe porozumíte jejich potřebám a přáním, kterým se můžete následně přizpůsobit. Většinou se jedná o nástroj v podobě přehledné tabulky nebo softwaru, který zahrnuje všechny důležité informace o daném zákazníkovi. Obchodník si s jeho pomocí může udělat rychlý přehled o stavu obchodu, a zároveň dopřát klientovi pocit, že je středem pozornosti.

Řízení vztahů se zákazníky vám však umožňuje ještě mnohem více. Podívejte se, jak si i vy můžete s jeho pomocí usnadnit život.

Čas věnujete jen důležitým věcem

Jednou z hlavních výhod CRM je možnost automatizovat část obchodního procesu. Odteď už nemusíte nosit každou drobnost v hlavě, místo toho uvidíte vše na monitoru vašeho počítače, a to ve snadno srozumitelné formě. Budete tak vědět, kdy je co potřeba udělat a nebudete zbytečně odbíhat od jedné věci k druhé. Díky tomu svůj čas věnujete jen těm úkolům, na nichž opravdu záleží. Stanete se tak efektivnějšími než kdykoliv předtím.

Potkali jste někdy obchodníka, který si na každé schůzce pamatoval vše, o čem jste se bavili minule? Který nikdy nepřišel pozdě a vždy dodržel vše, co slíbil? S pomocí jednoduchého CRM systému můžete dobrý dojem zanechávat i vy. Už nikdy nezapomenete dorazit včas na důležitou schůzku. Tím poroste důvěra klientů nejen ve vás, ale i v celou vaši firmu.

Budete působit profesionálně

 

Dosáhnete lepších výsledků

Řízení vztahů se zákazníky vám umožní dozvědět se o nich mnoho důležitých informací. Díky této strategii porozumíte jejich potřebám, přáním a zvykům. Zjistíte, kteří klienti vám přinášejí největší zisk a naopak. Můžete jim tak přizpůsobit svou obchodní taktiku nebo dokonce celý produkt. Nasbíraná data navíc oceníte i při přípravě kampaně, kterou tak budete moct snáze zacílit a personalizovat jen pro určitou cílovou skupinu.