Menu

Monitoring médií

Vše podstatné, co se v Česku a na Slovensku napíše, natočí nebo namluví, najdete na jednom místě. Přehledně, komfortně a s aktualizací v reálném čase.

Aplikace Mediaboard vám umožní média nejen monitorovat, ale i měřit a analyzovat. Nesleduje pouze počty článků a zmínek, ale měří jejich mediální zásah. Ten pak systém umí vyhodnocovat a porovnat například s konkurencí.

Rychlost

Mediaboard ví o online článku do 5 minut, nabízí tak nejrychlejší real-time monitoring na trhu. Díky tomu víte o článku jako první a získáváte důležitý informační náskok.

Untitled (300 × 270 px)

Analýza a měření

Výstupy nestačí jen sledovat, ale je potřeba je i měřit a analyzovat. V Mediaboardu jednoduše porovnáte mediální dopad nebo AVE svých výstupů s těmi konkurenčními. Zjistěte, které články se nejvíce sdíleli na sociálních sítích, nebo v jakém zdroji váš konkurent nejčastěji publikuje svoje tiskovky. 

Pokrytí

Sledujeme nejvíce zdrojů v ČR, díky tomu vám neunikne žádný článek. Zároveň je vždy k dispozici mediální archiv, kde jsou dostupné i obrazové náhledy článků a zároveň lze vyhledávat a pracovat s výstupy v různých formátech.

dafdfdf (1)
Untitled (300 × 300 px)

TVR alerty

Televizní a rozhlasové vysílání nejen posloucháme, ale také strojově sledujeme. Jako jediní ve střední Evropě. 

Jakmile se ve vysílání objeví například váš ředitel nebo tiskový mluvčí, víme to jako první. Do pár minut vám pošleme upozornění i s nahrávkou celého vysílání.

Reporting

Přehledné a relevantní reporty, které můžete posílat na libovolný počet adresátů. Některé své kolegy můžete tak informovat na denní bázi, některé jen na měsíční. Systém se vám přizpůsobí. 

Medialist

Náš Medialist obsahuje desítky tisíc autorů a novinářů v ČR a SR a to s možností jejich pokročilého filtrování, analýzy a měření. V Medialistu si lze zobrazit profil autora včetně fotografie, jeho sociálních sítí nebo jeho oficiálního novinářského profilu. Profil obsahuje všechny jeho články, jejich zařazení a kategorizaci.

Neposílejte své zprávy naslepo, identifikujte svou cílovou skupinu novinářů a oslovte je napřímo.

Zjistit více
Komplexní monitoring médií, který vám usnadní práci.