Menu

Leady v Signi

Signi je česká webová služba, která umožňuje digitalizaci a elektronické podepisování dokumentů. Aplikace si klade za cíl změnit zažité způsoby a zbavit svět papírových dokumentů. Projekt vznikl během roku 2019, tehdy ještě pod názvem iSmlouva. Dnes má několik tisíc (nejen) firemních zákazníků a za sebou investici od České spořitelny. Aktuálně se tak chystá na maďarský a další evropské trhy.

Leady pomáhají v Signi

Zachytit a lépe poznat návštěvníky firemního webu
Tvořit efektivnější marketingové kampaně a přesně je cílit a měřit
Snadno získat nové potenciální zákazníky z webu

Výzva

Před nastavením služby Leady jsme identifikovali až ty návštěvníky našeho webu, kteří se nás rozhodli oslovit nebo na sebe zanechali kontakt formou registrace. Ne každý návštěvník webu nás ale oslovil. Elektronický podpis a digitalizace dokumentů jsou inovacemi a je jasné, že přechod na nové metody si firmy musí pořádně promyslet. Věděli jsme ale, že bychom dokázali významně posunout naše prodeje, pokud bychom začali používat nějaký leadgen nástroj. 

Leady nám pomáhají získat desítky nových klientů každý měsíc. Je to skvělý nástroj, který navíc šetří náš čas.

„Díky službě Leady jsme se naučili rozpoznávat naše potenciální klienty zase o několik úrovní lépe. Nebojím se říct, že právě Leady dnes tvoří podstatnou část našich obchodních aktivit. Celá práce se nám také lépe plánuje a segmentuje – což jsou hodnoty, bez kterých se neobejdete, pokud chcete svůj byznys škálovat.“ Ondřej Synovec, CEO

„Pokud se někdo zdrží 20 minut na naší stránkách a zkoumá řešení, ceník i kontakty, je to pro nás impuls mu do 24 hodin zavolat a nabídnout naše řešení.“ 

Zjistěte více o Signi.com

#

Ondřej Synovec
CEO, Signi.com

Řešení

Desítky nových obchodních příležitostí každý den

Aktuálně díky aplikaci Leady zachycujeme nižší desítky obchodních leadů denně. Z toho je 8-12 velice kvalitních a relevantních kontaktů, které se nám daří z velké části proměnit do otevřené nabídky.

Ondřej Synovec, CEO

Úspora peněz díky optimalizaci marketingových kampaní

V Leadech vidíme, které kampaně fungují na námi vytyčenou cílovou skupinu - jsme schopni přesně vyhodnotit, zda kampaní oslovujeme ty správně klienty. A v neposlední řadě jsme schopni říct, odkud přicházejí naši klienti. To je v B2B marketingu ohromná výhoda. 

Jaroslav Holý, marketingový ředitel

Máme přehled, co se děje na našich webových stránkách

Dnes naprosto přesně víme, které firmy se o nás zajímají a také vidíme, co si konkrétně na našem webu prohlížejí. To nám pomáhá poznat našeho klienta a vytvořit odpovídající obchodní a marketingovou strategii. 

Jaroslav Holý, marketingový ředitel

Přehledné reporty, který denně šetří čas našim obchodníkům

Leady zachycují firmy, které navštíví náš web, ale už neprovedou další akci. Našim obchodníkům chodí každé ráno přehledné reporty, ve kterých vidí, které firmy byly na webu, jejich základní info (velikost, sídlo, obrat..). a také o co konkrétně se zajímaly. Cold cally jsou u nás už minulostí. 

Ondřej Synovec, CEO

Chci konzultaci zdarma
Měla by datová řešení přínos i pro vás? Nechte si od nás poradit nezávazně a zdarma.