Asseco Solutions je přední česká IT společnost, která se specializuje na poskytování komplexních softwarových řešení a IT služeb pro různá odvětví. Zaměřuje se především na inovace a digitální transformaci. Je producentem podnikových informačních systémů (ERP) HELIOS a s více než 33 lety zkušeností na trhu nabízí další služby a řešení, jako jsou business intelligence nástroje, cloudová infrastruktura ERPORT či platforma s širokou škálou podnikových aplikací.
Se společností Asecco Solutions spolupracujeme už téměř 10 let, naším hlavním cílem je podpořit jejich obchodní a marketingové oddělení kvalitními daty, a docílit tak větší efektivity práce a vyšších obratů. Kromě aktivního využívání našich aplikací Leady a Merk se spolu zamýšlíme nad přívětivějšími procesy pro obchodní týmy a snažíme se dosáhnout větší míry automatizace.
Asecco Solutions má poměrně velký akviziční tým, který čítá 20 obchodníků, a poměrně dlouhý obchodní cyklus, který trvá měsíce až roky. Je tedy klíčové, aby kvalifikace nových leadů, rozdělování potenciálních klientů a sdílení informací napříč týmy byly co možná nejpřehlednější a nejsnadnější. Marketing tedy zpracovává pro obchodníky leady, skóruje je a následně je přenáší do jejich CRM systému HELIOS.
Kateřina Trčalová
Head of Marketing, Asseco Solutions
„Není to jen o produktech samotných, ale především o tom, jak se používají. Obchod u nás využívá Merk k přípravám na schůzky a marketing zase hledá databáze potenciálních klientů, na které se pak zaměřuje společně se salesem – vybereme si určitý obor nebo segment (např. autosalony) a na něj pak cílíme naše obchodní a marketingové snažení.
Leady zase konstantně sledují, které firmy chodí na náš web a mají tedy potenciální zájem o naše služby. To nám umožňuje je proaktivně oslovovat a dostávat je na schůzky.
Imper nás posouvá v akvizičním salesu neustále kupředu a udává nám směr.“
Podporou akvizičního oddělení a zdrojem přísunu nových leadů je pro nás zejména aplikace Leady, která ukazuje, které firmy chodí na náš web, a mají tak potenciální zájem o naše řešení. Ne všechny firmy totiž vyplní kontaktní formulář.
Vladimír Smetana, Marketing Analyst
Díky tomu, že v aplikaci Merk jde vyhledávat firmy podle různých parametrů (např. oboru, obratu a počtu zaměstnanců), si společně s obchodem připravujeme cílové skupiny, na které se obchodně a marketingově zaměřujeme.
Vladimír Smetana, Marketing Analyst
Díky Imperu jsme vždy o krok napřed. Dnes naprosto přesně víme, které firmy se o nás zajímají a také vidíme, co si konkrétně na našem webu prohlížejí. To nám pomáhá poznat našeho klienta a vytvořit odpovídající obchodní a marketingovou strategii.
Kateřina Trčalová, Head of Marketing
V aplikaci Merk najdeme vždy aktuální informace o firmách – od adresy přes kontaktní údaje až po účetní uzávěrky. Slouží to nejen nám v marketingu, ale hlavně obchodníkům, kteří si před každou schůzkou zjistí co nejvíce informací o klientovi.
Kateřina Trčalová, Head of Marketing