Jsme startup o cca třiceti lidech, profitabilní a růstový, polovina týmu se stará o vývoj produktu a druhá o jeho prodej, marketing a spokojenost klientů. Vytváříme webové aplikace: Leady – generuje firmám nové klienty, Merk – největší databáze českých firem a nástroj pro monitoring a analýzu médií Monitora. Aplikace dodáváme firmám v ČR i zahraničí za měsíční poplatek. Funguje to docela svižně, aktuálně máme přes 10 000 uživatelů a na našich datech staví svůj obchod, marketing nebo PR většina bankovních domů, operátorů, HP, Canon, IKEA, Avast, Total, AVG, CzechInvest, Tatra, TPCA, Ogilvy a přes 1 000 dalších firem.
Ve svém oboru jsme lokálně na špici, globálně se o to snažíme. Aktuálně do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Customer success managera, tedy někoho kdo bude pomáhat rozvíjet zákaznickou zkušenost našich klientů.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/která se postará o spokojenost našich zákazníků a pomůže nám udržet výrazný růst, ze kterého se v posledních letech těšíme 🙂
Očekáváme energického člověka, který už má zkušenosti s komunikací s klienty. Práce je hodně samostatná, vyžaduje častý osobní kontakt s klienty, jejich školení a pomoc s nastavením cílů a strategií. Důležitý je selský rozum a empatie. Výhodou je analytické myšlení a obecný přehled v oblasti v médiích, nebo IT.
Nabízíme práci, která tě bude bavit, nadstandardní finanční ohodnocení, možnost podílet se na úspěchu firmy a v neposlední řadě seberealizaci bez korporátních hrátek.